...

Meslek Yüksekokulu

İşletmede Mesleki Eğitim Süreci Öğrencilerimize İstihdam Kapısı Açtı
22/06/2026

Meslek Yüksekokulumuz bünyesinde öğrenim gören öğrenciler, 2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Döneminde İşletmede Mesleki Eğitim (İME) sürecinde edindikleri bilgi, beceri ve deneyimleri istihdama dönüştürmeye devam ediyor.

Kamu kurumları ve özel sektör işletmelerinde uygulamalı eğitim alan öğrencilerimiz, teorik bilgilerini gerçek çalışma ortamlarında uygulama fırsatı bulurken mesleki yeterliliklerini geliştirme ve iş hayatını yakından tanıma imkânı elde etti. İşletmelerde gösterdikleri performans ve kazandıkları deneyimler sayesinde öğrencilerimizin bir kısmı uygulamalı eğitim yaptıkları işletmelerde çalışma hayatına başlarken, bazı öğrencilerimiz ise edindikleri tecrübe ve referanslar doğrultusunda farklı işletmelerden iş teklifleri alarak kariyerlerine yön verdi.

2025-2026 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar Dönemi sonunda öğrencilerimizin elde ettiği istihdam başarıları, uygulamalı eğitimin iş hayatına geçiş sürecindeki önemini bir kez daha ortaya koydu. İşletmede Mesleki Eğitim uygulaması sayesinde öğrencilerimiz mezuniyet öncesinde sektörle güçlü bağlar kurarken, işverenler de nitelikli ve uygulama deneyimine sahip insan kaynağına ulaşma imkânı bulmaktadır. Bu başarı, İşletmede Mesleki Eğitim uygulamasının öğrencilerimizin mesleki gelişimlerine ve istihdam edilebilirliklerine sağladığı katkıyı ortaya koyarken, üniversite-sanayi iş birliğinin önemini de bir kez daha göstermektedir.

Meslek Yüksekokulumuz olarak öğrencilerimizin mesleki gelişimlerine katkı sağlayan ve istihdam süreçlerine destek veren tüm kurum ve işletmelere teşekkür ediyor, çalışma hayatına başlayan öğrencilerimize başarılar diliyoruz.